5 otthonról végezhető online marketing munka

Az online marketing munkák jó része otthonról is végezhető egy számítógép segítségével. Nézzük, melyek a legnépszerűbbek.
5 otthonról végezhető online marketing munka

Keresőoptimalizálás

A SEO szakember fő feladata egy cég online jelenlétének növelése és annak biztosítása, hogy a cég weboldala minél előrébb kerüljön a keresőmotorokban. Olyan stratégiákat dolgoz ki és valósít meg, melyek a keresési eredményeket javítják.

Egy keresőoptimalizálás szakértő (pl. a Content Labor ilyen) képes arra, hogy azonosítsa a trendeket, és olyan működőképes stratégiákat dolgoz ki, melyek lehetővé teszik a webhely forgalmának maximalizálását. Munkája magában foglalja a weboldal helyezésének javítását, értékes backlinkek összegyűjtését (és a rossz minőségűek visszaszorítását), tartalommarketingesekkel való együttműködést, közösségi média marketingesekkel való együttműködést.

Közösségi média marketing

Manapság egy közösségi média marketinggel foglalkozó szakember létfontosságú szerepet tölt be egy vállalkozásban. A nagyobb cégeknek saját szakemberei vannak, de sok vállalkozás dönt úgy, hogy a feladatot szabadúszó social media menedzsernek szervezi ki. Szabadúszóként több ügyfél közösségi média fiókját is kontrollálhatod.

Fizetett hirdetések

A fizetett hirdetések szakértője az ügyfelekkel együttműködve olyan digitális marketingstratégiát dolgoz ki és hajt végre (elsősorban) a Google Ads szolgáltatásban, mellyel a vállalkozás céljainak elérését segíti. Fontos érteni az ügyfél termékét/szolgáltatását és a célközönséget.

Szövegírás

A szövegíró az a szakember, aki a hirdetési felületek szöveges tartalmaiért felel. Hirdetések, PR cikkek szövegeit készíti el. A vállalkozással egyeztetve, a célcsoport vágyait, igényeit, elvárásait szem előtt tartva, azokra fókuszálva ír figyelemfelkeltő tartalmakat.

Grafikus

Egy Microsoft által készített kutatás bebizonyította, hogy az ember figyelme 8 másodpercre csökkent le. Azaz ha egy weboldal 8 másodpercen belül nem nyűgözi le, továbbkattint. A közönség lebilincselésére szolgáló összes digitális stratégia közül a grafikai tervezés az egyik legjobb lehetőség. A cégek a vizualitás segítségével kommunikálhatnak ügyfeleikkel. A grafikus feladata ezen vizuális anyagok grafikai tervezése.

Kapcsolódó cikkek

Sok módszer létezik - Beszélj szebben! Mutatjuk hogyan! – a beszédkészség fejlesztésére.

Beszélj szebben! Mutatjuk hogyan!

A beszédkészségünk is fejlődhet. Fejleszteni is kell, hiszen minél többet trenírozzuk az agyunkat, annál kisebb lesz az esélye a demencia kialakulásának.

A munkahelyi jó viszony - 5 lépés a jó viszony kialakítására a munkatársakkal – kialakítása.

5 lépés a jó viszony kialakítására a munkatársakkal

A munkahelyen töltjük az időnk jelentős részét, ezért nem mindegy, hogy milyen a kapcsolatunk a munkatársainkkal. Mit tehetünk a jó viszony kialakítása érdekében?

Sok minden szükséges ahhoz, - Recept a sikerhez – hogy sikeresek legyünk.

Recept a sikerhez

Sikeresnek lenni nem is olyan egyszerű feladat, hiszen kellő önismeret is szükséges ahhoz. Mutatjuk a sikerhez vezető receptet.